Clarins Double Serum



 Feed-ul meu pe Instagram e plin de poze dragute cu Clarins Double Serum. Poate pentru ca urmaresc paginile Clarins din toate tarile, duh! Dar chiar asa? Fetele de la Sephora Palas Mall Iasi au fost tare dragute sa imi dea acasa un tester care mi-a ajuns mai mult de o saptamana, folosit seara de seara. Atunci m-am convins ca trebuie cumparat. Am tenul combinat, departe de a fi perfect. A trecut prin acnee, tratamente, iar acum e curat, dar in mare parte foarte uscat. Aveam emotii ca fiind un serum imi va face pielea mai grasa si poate vor aparea cosulete nepoftite. Nu. Serumul hidrateaza foarte bine, il catifeleaza, uniformizeaza si, sa nu uitam, previne imbatranirea si ridurile. Il folosesc pe fata si pe gat seara, singur, pentru ca nu mai am crema de noapte Clarins Multi-Active Night, dar nici nu e nevoie de nimic in plus. Pe dimineata tenul e foarte frumos si recunoscator. Daca il recomand? Inca nu il folosesti? Il poti gasi aici sau in magazinele Sephora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu