October favorites



  Cand se schimba hainele de toamna se schimba si cosmeticele. Luna aceasta cateva dintre ele mi-au atras in mod special atentia.
  Fondul de ten L'oreal Infaillible  are un grad de acoperire ridicat, are un finish catifelat, este rezistent la transfer si dureaza multe ore fara retusuri, iar pretul este unul avantajos. Totusi, nu acopera in totalitate cearcanele si alte imperfectiuni. Pentru ele am solutia: corectorul Optaderm,  un produs dermato-cosmetic excelent.  Vine intr-un ambalaj simpatic, are formula foarte densa dar hidratanta, ceea ce inseamna ca acopera orice ( chiar orice!) si il pot folosi pe pielea subtire de sub ochi, fara sa se vada. Cel mai important insa, e non-alergenic. Disponibil aici . Machiajul de fiecare zi e relativ simplu. Imi place sa folosesc Marionnaud Khol Precision in nuanta Noir Intense, pentru un cat-eye atat de trendy toamna aceasta. Pe unghii am folosit Sally Hansen Insta-dri   si mi-a placut ca se usuca repede. Nu chiar instant, asa cum spun, dar foarte repede. Pensula este una lata si e foaaaarte usor de aplicat. Nuantele Expresso si Slik Slate sunt foarte pigmentate si rezistente.

Un comentariu: