Batiste Dry Shampoo



  Am asteptat un sampon uscat foarte bun cativa ani. Stiam de Batiste ca este foarte popular in Anglia, deci trebuia sa fie bun. Am ramas uimita si incantata cand am vazut in farmaciile Sensiblu gama intreaga Batiste. Samponul uscat este de fapt o pudra care se pulverizeaza ca un spray pe par si absoarbe murdaria, indeparteaza mirosurile si reda prospetimea, fara clatire. Toate cele care le-am incercat in ultimii ani lasau reziduuri albe inestetice, deci toate erau inutile. Batiste Dry Shampoo dark&deep brown rezolva aceasta problema, pudra fiind inchisa la culoare si nesesizabila pe par. Pentru fetele blonde exista varianta Light Hair. 
 Am avut acest sampon cu mine in vacanta din India si mi-a fost de mare ajutor. Caldura de acolo si aerul umed faceau ca parul sa necesite spalare zilnica, dar eram mereu pe drumuri si nu voriam sa imi petrec 2 ore in oglinda. Cu Batiste toata problema se rezolva in 5 minunte. Zilnic par curat, prospetime, breton fresh, volum si textura indiferent de coafura. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu