Avene Cleanance & Hydrance


 De mai bine de o luna am vrut sa incerc produsele Eau Thermale Avene despre care am citit multe lucruri bune. Mi-am cumparat ce aveam nevoie, un gel de curatat si o crema hidratanta. Si ma bucur, pentru ca sunt minunate. Gelul Cleanance curata porii asa cum nu a facut altul si lasa pielea foarte fina si proaspata. De cand il folosesc am observat ca dispar punctele negre groaznice! Contine apa termala, renumita pentru calmarea pielii iritate, nu usuca pielea. Din contra, dupa spalare pielea e neteda si are aspect sanatos. Este recomandat pentru tenul gras/combinat. Nu este pe baza de sapun, este hypoalergenic si non-comedogenic. Il recomand, pentru ca este cel mai eficient gel in reducerea punctelor de pe nas si curatarea tenului, si am incercat multe!

 Crema Hydrance Optimale este foarte light, ceea ce o face perfecta pentru zi. Are o consistenta apoasa, care intra in piele si permite aplicarea machiajului. Nu este cea mai hidranta, de aceea crema de noapte este inca necesara, dar tocmai de aceea imi place. Peste zi pielea e foarte lejera. Cel mai mult imi place finish-ul care il ofera tenului. Totul e soft si simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu