Clarins Self Tanning Mousse


Primul autobronzant pe care l-am incercat acum multi ani a fost un adevarat cosmar. De atunci am fost sceptica cu privire la orice forma de bronzare fara expunere la soare; pana cand am incercat Clarins Delectable Self Tanning Mousse.  Sunt foarte atasata de brandul Clarins si am incredere in produsele lor pentru ca toate cele care le-am incercat au dat rezultate bune. Am vrut neaparat un autobronzant de fata pentru ca nu imi place sa imi expun fata la soare - imi ies pistrui.

Folosesc deja de 3 saptamani crema si mi-am dat seama care sunt secretele unui aspect uniform. Primul pas, cel mai important, este exfolierea. Celulele moarte trebuie indepartate, tenul trebuie sa fie curat si pregatit. SPF 15 pentru mine este inutil, deoarece o folosesc seara, inainte de culcare. Motivul este simplu: poate actiona fara machiaj, caldura, demachiere, etc. Intra repede in piele, nu pateaza asternuturile si nu miroase aproape deloc. Pe dimineata pielea are deja culoare care rezista. Bronzarea se face treptat, pana ajungi la nuanta potrivita, de aceea iti recomand sa folosesti doar cantitati mici si sa o intinzi bine pe toata fata. O cantitate mare din prima inseamna culoare neuniforma! Evita linia parului si sprancenele. Spala-te bine pe maini dupa folosire! Daca respecti pasii poti avea parte de un bronz perfect si o piele radianta.

Un comentariu:

  1. Si eu am aceeasi problema cu pistruii vara si m-am saturat sa caut un autobronzant perfect . Cand am vazut review-ul am dat fuga la Sephora si mi-am cumparat si eu unul :D e cel mai bun pe care l-am incercat pana acum , nu il mai schimb pentru nimic.

    RăspundețiȘtergere