Protectia solara


 Oricat de mult mi-ar placea bronzul si oricat de mult mi-l doresc vara aceasta, nu ma expun fara protectie solara. Chiar si in zilele cand nu fac plaja, doar ma vede soarele pe strada, folosesc o crema de fata cu FPS 50. Acestea previn imbatranirea prematura, aparitia ridurilor si a cancerului de piele. Foarte important este ca aceasta crema sa protejeze atat impotriva razelor UVB, cat si UVA.  Fiecare dimineata incepe cu hidratare, iar pentru asta folosesc Clarins Daily Energizer.  Atunci cand ma pregatesc sa ies din casa aplic crema cu protectie solara. Nu toate cremele sunt potrivite tenului nostru, de aceea trebuie sa gasim cea mai buna solutie. Eu am ramas cu LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS XL  varianta de gel. Este un crema foarte densa asemanatoare unui gel. Crema propriu zisa a acestei game are o consistenta foarte apoasa care nu imi place si lasa reziduuri albe dupa uscare. Gelul, in schimb, este perfect. Nu uit niciodata de protectia si hidratarea buzelor. Pentru asta folosesc balsamul de la Gerovital   cu factor 15.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu