Puloverul meu

 Primesc destule intrebari incat am simtit nevoia sa raspund aici, pe blog. Sunt studenta la 2 facultati. Una din ele e Facultatea de Textile si Pielarie din Iasi. O fac din pasiune, foarte mult interes si din dorinta de a duce business-ul familiei mai departe. Aici combinam placutul cu utilul. Pe langa matematica, fizica, chimia polimerilor &co,  avem materii foarte interesante: inginerie generala in textile pielarie, bazele designului industrial, etc. Am de facut diverse proiecte de care nu am de ce sa ma plang. Avand norocul sa am in famile o astfel de posibilitate, profit de asta. Asa ca am vrut sa imi fac primul meu proiect, un pulover. Am decis sa copiez un model cat mai complex, ca sa pot pune in practica tot ce am invatat anul acesta la facultate. Spun complex pentru ca eu am invatat si desenat structurile care il alcatuiesc. Mi-am ales un model de la Chanel F/W 2013/2014.


  Am fost intrebata: "L-ai crosetat?" Nu. Alaturi de programatori, am asistat la creearea unui program pe calculator. Cu putina bunavointa voi invata si eu limbajul cu ajutorul caruia se programeaza structurile tricoturilor. Programul se incarca pe un stick care apoi este citit de masina de tricotat. Aceasta scoate panourile. Am invatat sa-mi  fac tiparul, am croit panoruile si apoi acestea au fost confectionate pe masina de cusut. Si iata ce a iesit:





4 comentarii: