Lumi Magique




  Nu ma pot lauda cu un ten perfect, dar am norocul ca nu trebuie sa acopar prea mult. De aceea pot sa folosesc un fond de ten cu acoperire mai lejera. Urasc efectul de masca, foarte des intalnit in randul fondurilor de ten cu grad de acoperire ridicat. Cel mai mult imi place aspectul de ten sanatos, radiant, luminos. Asa am descoperit L'Oreal Lumi Magique.  Acesta are o textura hidratanta, ofera luminozitate pielii si aspect natural glowy.  Tenul arata sanatos si nu este deloc incarcat.Imi acopera bine imperfectiunile si uniformizeaza aspectul pielii, dar atunci cand am cearcane prea puternice sau urme de cosuri, le  acopar cu un corector inainte. Rezista in jur de 6 ore, ceea ce e bine, zic eu.    
  Voila! Ten de portelan.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu