Reconditionarea bibliotecii


  Atunci cand ne-am mutat, vechii proprietari au lasat in urma aceasta biblioteca, spunandu-ne sa o aruncam noi. Arata groaznic, era plina de borcane si statea parasita intr-o camara, de zeci de ani.
Imi pare rau ca nu am fost pe faza sa ii fac o poza, dar nu aveam de gand sa o arunc. Stiam ca o pot reconditiona si folosi in living.


Am scos-o in curte, am slefuit-o cu masina pe majoritatea suprafetei si manual la detalii. 
Urmatorul pas a fost sa o chituiesc, pentru ca era deteriorata de carii, cuie si altele.
Pentru asta am folosit un chit din comert si un spaclu.


Am lasat chitul sa se intareasca in weekend, iar apoi a urmat slefuirea ca la carte. Dupa ore intregi de chin cu masina de slefuit la 38 grade C, a urmat si slefuirea manuala.. Fiecare detaliu, fiecare particica de chit, toate trebuiau sa fie fine ca in palma.




Vopsitul a fost partea mea preferata. Din pacate atunci nu aveam pistol si compresor, asa ca am vopsit-o  cu trafaletul si cu pensula pe detalii. Apoi a inceput sa imi placa reconditionatul si mi-am achizitionat pistol de suflat, care vopseste totul in cateva minute, impecabil. 



In tavita am amestecat vopsea si diluant, iar trafaletul trebuie stors foarte bine, sa nu fie exces.


Bara de fier am vopsit-o cu spray auriu.



Dupa zile intregi de munca si cateva haine compromise, asa arata biblioteca. 



Un comentariu: