Non Stop Red



 Am gasit cel mai rezistent ruj dintre cele mai accesibile. Eroul vine de la Maybelline New York  si se numeste Super Stay  14hr. Eu am nuanta Non Stop Red,  un rosu vibrant. Nu, nu tine chiar 14 ore, dar este foarte rezistent. Ma dau cu el dimineata, mananc, beau, vorbesc si e tot acolo. Il retusez putin la pranz si ma tine ore intregi.  Imi place foarte mult culoarea, rezistenta, pretul si faptul ca e mat. Dar asta inseamna ca usuca usor buzele. Nu e mare problema, eu fiind dependenta de balsamul de buze pe care il am mereu in geanta si il folosesc foarte des, chiar si peste ruj. Ceea ce nu imi place insa, e ambalajul. Mi se pare ca produsul e atat de bun si il strica aspectul. Toate calitatile lui m-au facut sa il folosesc foarte des luna aceasta. Voi l-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu