Review Crema de fata Clarins


  Am cautat crema de fata perfecta foarte mult timp. In perioada cand aveam acnee nu puteam folosi nimic altceva decat tratamentele impotriva cosurilor. Apoi a urmat perioada in care luam tratament medicamentos, deoarece acneea era deja in cel mai grav stagiu. De la medicamente pielea de pe tot corpul s-a uscat foarte tare.  Foloseam creme peste creme dar nu m-a uimit nimic. Cand am scapat de acnee pielea mea arata impecabil. Eram ca de portelan. Nici urma de imperfectiuni. Din pacate, nu a durat mult si pielea a revenit la ceea ce numesc eu "normal". Adica 2,3,4 cosuri ici colo din cand in cand, dar si o deshidratare accentuata, mai ales iarna.  Aveam dimineti groaznice in care pielea imi era atat de intinsa si uscata ca ma ingrozeam. Asa ca am plecat in cautarea unei minuni. M-am uitat la standuri Estee Lauder pentru ca mai am produse de care sunt foarte multumita. Dar parca nimic nu mi-a atras atentia. Si am ajuns la Clarins.  
  Am vazut gama Daily Energizer si am vrut sa incerc. Aveau 2 variante: gel in recipient obinsuit, sau crema in tub pe care am ales-o eu. Varianta cremei in tub este cea mai buna optiune deoarece e mult mai usor de folosit si e cel mai igienic. Am asteptat cu nerabdare dimineata si am incercat-o. A fost o reactie instantanee a pielii de a se bucura si relaxa. Pe tot parcursul zilei, a ramas hidratata, ingrijita, aspectul s-a schimbat vizibil. Crema contine vitamina C, care ii da pielii aspectul si textura foarte fresh. Pretinde ca diminueaza micile imperfectiuni, dar nu stiu ce sa zic. Poate nu i-am dat destul timp. Fondul de ten se aplica mult mai uniform si rezista destul de mult timp. Totusi, nu as recomanda-o persoanelor cu tenul prea gras, deoarece nu este deloc matifianta, mai degraba lasa impresia de un luciu subtil. Eu sunt foarte incantata si fericita, iar pielea este imbunatatita. O recomand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu