L'Occitane Feet



Rutina de sambata dimineata: lenevesc cat de mult, beau cafeaua cu alune in pat, navighez pe Instagram,Tumblr & co, si am grija de pielea mea. Asa cum imi hidratez fata, imi hidratez tot corpul. Recent, am inceput sa folosesc crema L'Occitane en Provence pentru picioare.

 Are un miros puternic si natural de unt de shea, arnica si levanda. Contine 15% unt de shea produs de femeile din Burkina Faso dupa metode traditionale. In schimb, ele primesc ajutor in educatie si dezvoltare. Crema are proprietati de catifelare si revigorare a  picioarelor obosite. Ma lupt cu pielea uscata de multa vreme si la doar cateva zile dupa folosirea acestei creme deja vad rezultate. Desi e scumpa, 95 lei, cantitatea e mare. 150 ml sunt mult peste suficienti pentru a-ti catifela picioarele si pentru a te relaxa. Imi place istoria din spatele companiei, ideile de dezvoltare si ambalajul neobinsunit si inconfundabil. Eu o folosesc si dimineata si seara si sunt incantata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu