January Beauty Vibe



Azi am adunat la un loc produsele pe care le folosesc cel mai mult luna aceasta. Machiajul difera de la o zi la alta, iar in afara de produsele de ingrijire a pielii,  despre care urmeaza o alta postare,  acestea sunt singurele pe care le folosesc zi de zi.

1. OPI Lincoln Park After Dark  cea mai folosita oja. O am de foarte mult si, eroic, inca o mai pot folosi. Ai zice ca e negru toata ziua, dar e cea mai inchisa culoare berry. E exact ce imi place. La lumina naturala se vede baza visinie foaaarte inchisa, iar in rest..negru.
2. VERSACE Cristal Noir  e parfumul care imi striga numele. Potrivit pentru sezonul rece, nu cred ca l-as folosi vara, dar e cu mine zi de zi.
3. Fossil  e ceasul fara care nu ies din casa. Imi place foarte mult culoarea roz-auriu si cadranul atat de inchis la culoare.
4. Estee Lauder Sumptuous Extreme  e fara indoiala cea mai buna mascara pe care am incercat-o vreodata. Am scris mai multe despre ea aici .
5. Estee Lauder Advanced Night Repair Eye  e tot ce au nevoie ochii mei obositi. Hidrateaza foarte bine iar cearcanele sunt diminuate.
6. Nu exista dimineata sau seara fara agenda in care imi notez tot ce trebuie sa fac, tot ce am facut si multe alte notite. Folosesc o agenda pe luna. Obsedata fiind, totul trebuie sa mearga mana in mana cu decorul si mood-ul din luna. Asa ca am gasit-o pe aceasta neagra, cu marginile aurii.
7. Nu pot trece de luna ianuarie fara o caciula. Outfit boring sau nu, la scoala sau in oras, frig sau doar bad-hair-day, imi iau caciula din urs cu mine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu