November Go To Products






Luna aceasta, mai mult decat oricand, imi place sa port fard de ochi. Dar sa nu credeti ca imi pierd diminetile reci in fata oglinzii. Idee este urmatoarea: cat mai rapid, dar cat mai "actual". Sunt foarte atrasa de culorile bronzului si Maybelline Color Tattoo mi-a atras atentia in secunda in care l-am vazut. Cu un nume sugestiv, 35-On And On Bronze, este un fard de pleoape cu textura unui gel cremos, putin metalic, dar perfect pentru zi. De ce Color Tattoo? Pentru ca ramane intact o perioada indelungata. 12 ore l-am avut pe ochi si arata perfect, fara primer. Este extrem de usor de aplicat, chiar si cu degetele, ceea ce imi face diminetile mai placute.
 Nu mai e nevoie decat de Volume Million Lash de la L'Oreal si ochii sunt gata.
Pentru buze, ce altceva decat un ruj puternic de visiniu/mov? Sephora No.4 este unul din preferatele mele.

Si gata, acum ma asteapta cafeaua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu