My Top Commercials

Imi plac foarte mult parfumurile si imi place sa le schimb in functie de anotimp, eveniment, moment al zilei si nu in ultimul timp, dupa starea si energia care o am. Pe langa colectia mea de parfumuri, am o mare slabiciune pentru parfumurile barbatesti. LE ADOR. Am sticla de parfum a iubitului meu si cand e plecat imi place sa il miros si il folosesc noaptea, pe pijamale. (Shh, secret! ). Sunt mult prea multe parfumuri care imi plac si nu le pot clasifica, pentru ca toate depind de diverse momente. Pot insa, sa selectez reclamele mele preferate. Iata mai jos topul celor 6 reclame care te fac sa vrei sa le ai.


1. Chanel NO5 Perfume cu Audrey Tautou

                                           



2.Chanel NO5 cu Nicole Kidman

                                          

3. Dior Homme 

HOT!

4. Miss Dior Cherie


5. Calvin Klein Free for men

                                         

6. Tom Ford Noir




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu