May favorites



No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


 
  Luna aceasta am lasat-o destul de moale cu machiajul, prefer mai mult pielea curata, sanatoasa. M-am bucurat de aspectul natural care il ofera BB Cream-ul Loreal, despre care am scris mai multe aici . Am mai terminat o sticla de parfum, Versace Bright Crystal, preferatul meu pentru primavara. Adevarul este ca ma plictisesc foarte repede de parfumuri, de aceea imi este foarte greu sa termin o sticla, dar iata ca Versace nu a fost prea mult. Nu am mai golit decat doua parfumuri, ambele Calvin Klein Euphoria Blossom.  Desi ador Calvin Klein Euphoria, este prea tare sa il folosesc zilnic.


Atunci cand nu am vroiam parfum, foloseam lotiunea de corp Dior Addict pe gat, decolteu, umeri si incheieturi. Miroase bine si are mici particule care reflecta lumina, arata minunat, mai ales pe pielea putin atinsa de soare.


Pentru a-mi curata tenul am folosit laptele demachiant Balea. Fara parfum, fara parabeni, nu ma usturau ochii si indeparta repede orice urma de machiaj. Atat dimineata, cat si seara, folosesc gelul de curatare Bioderma Sebium combination/oily skin. Am tot incercat diferite produse de curatare, insa am decis sa raman la Bioderma. Curata bland, limiteaza secretia de sebum si purifica pielea, nu blocheaza porii. Un lucru foarte important, este hipoalergenic. Il recomand!


Ca bijuterii, imi plac cele finute, aurii. Bratara YSL Opium si inel Swarovski.


Va doresc o luna si o vara frumoasa, si bafta la examene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu