REVIEW: BB Cream


 Daca inca esti nefamiliara cu termenul de "BB Cream", nu iti face griji. Vine de la "Beauty Balm" si functioneaza ca o crema hidratanta, primer si fond de ten, toate intr-un singur tub.

De ce BB Cream si nu fond de ten?
Eu folosesc BB Cream vara, deoarece caldura si fondul de ten nu se inteleg prea bine, nu am nevoie de o putere mare de acoperire, iar textura lejera a BB Cream-ului ofera pielii tot ce are nevoie. Folosesc fond de ten doar seara, la petreceri.

L'Oreal Paris Nude Magique BB Cream prezinta o tehnologie revolutionara prin capsule cu micropigmenti care se adapteaza pielii. Acestea sunt incorporate intr-o textura alba, opaca si isi transforma culoarea la contactul cu pielea, oferind un look proaspat, sanatos, luminos si dewy.





Singurul lucru care ma deranjeaza este ca, din cate am vazut, exista doar 2 variante: Light si Medium. Eu am Light si nu e deloc deschis, mi-ar placea ceva Fair, asa ca pentru cele cu pielea foarte alba, s-ar putea sa fie destul de inchis si nepotrivit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu