Bird cage


Asa cum exista tendinte in moda si metode de infrumusetare, exista si in decoratiuni interioare. Desigur, totul depinde de stilul adoptat. Mie imi place foarte mult stilul shabby chic. Chiar daca nu toata locuinta este pe acest stil, in camera mea se regasesc foarte multe astfel de elemente. Predomina albul, culori pastelate, obiecte foarte feminine, poze in rame vechi, antichizate etc. Ceea ce este foarte "in" in acest stil sunt coliviile. Nu trebuie sa ti pasari captive in ele. Coliviile shabby chic sunt elemente de decor, chiar daca inutile, pentru mine sunt inspirationale, creative, placute. Am cautat mult timp una potrivita si intr-o zi mama a gasit-o la o florarie in Satu Mare, asa ca mi-a facut o surpriza. A costat 120 lei si sunt convinsa ca se vand si in alte florarii, sau la Chic Ville, piata Unirii, Cluj Napoca.  Cand am cautat eu, multe magazine le aveau ca parte din decorul lor, insa de vanzare nu erau nici magazinele de specialitate. 







Mai jos sunt alte modalitati de prezentare. Eu am pus ghiveciul cu flori provizoriu, pentru ca nu imi place sa le vad inchise acolo :) si vreau sa fac un aranjament din flori false, si o panglica de cadou, ca mai jos. In weekend.













Stay stylish!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu