i-Divine by Sleek


Yay! O am, in sfarsit. Am asteptat mult sa apara pe Make-up Shop si cand am primit mail am si comandat-o. Era si black friday, ora 1 a.m., asa ca am luat-o si la reducere.



 Imi plac foarte, foarte mult culorile si textura, sunt extrem de pigmentate. Exista un singur lucru care ma deranjeaza. Atunci cand le-am testat pe mana, cu degetele, erau extrem de usor de aplicat, foarte opace, insa pe ochi, cand folosesc pensule, am parte de foarte mult fallout.


Doua dintre culorile mele preferate din aceasta paleta.



 Mi se pare foarte frumoasa in special datorita selectiei de culori, toate fiind perfecte pentru sezonul rece, si toate mate. Imi place posibilitatea de a le combina atat pentru un machiaj de zi, cat si pentru un machiaj de seara. Culorile rezista mult pe ochi si vin destul de greu la demachiere.

Paleta o puteti achizitiona cu incredere, de pe Make-up Shop la pretul de 46 lei. Veti avea ce face cu ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu