FAB memo board

   Mereu umblu cu agenda dupa mine, pentru ca imi notez lucrurile importante pe care trebuie sa le fac, imi pun jos ideile si termenele limita pentru aproape orice. Si pentru ca sunt foarte calculata si organizata, aveam nevoie si de un memo board in spatiul biroului, dar nu orice fel de memo board, asa ca, doar cu putina imaginatie si inspiratie, am transformat ceva plictisitor, in ceva ce imi incanta ochii si se incadreaza in decorul si stilul camerei. Pe langa faptul ca imi este foarte util, confera camerei mele un aer vintage.


Trec zilnic pe langa un magazin de antichitati, si nu am cum sa nu intru des. Acolo am gasit si aceasta rama care zacea intr-o valiza mare, la fel de antica, alaturi de zeci de alte rame. Nu a fost singura pe care am achizitionat-o..


Vesnicul memo board il puteti gasi in orice librarie. Deoarece era mai mare decat trebuia, l-am taiat si apoi fixat in noua rama.




Am renuntat la vechile si obositoarele post-it - uri galbene, verzi, si albastre. In schimb, folosesc ceva mai sofisticat si mai placut.



4 comentarii: