Do you speak OPI language?


Sunt oare produsele de la OPI chiar atat de bune? Ofera calitate si durabilitate pe masura preturilor? DA! De ce? Pentru ca nu e nevoie sa mergi la salon ca sa ai o manichiura care rezista o saptamana. (Da, spal vase). Rezista. Se aplica uniform. Se usuca repede.



Cel mai mult ma atrage la OPI varietatea impresionanta de nuante. Zeci de nuante de rosu, de roz, sute de tonuri si subtonuri, de culori "nedefinite", cum imi place sa le spun, multe seamana dar nu sunt la fel. Intotdeauna ma decid foarte greu si nu stiu ce sa aleg.


 Orice manichiura incepe cu o baza si se termina cu un strat protector care confera stralucire si garanteaza o mai lunga durata.



Hopelessly in love este un roz-nude, care imi place foarte mult pentru ca este opac, si ajunge un singur strat pentru a avea culoarea exact asa cum o vezi in sticla.




Desi e plin pe piata de rozuri de toate felurile, nimic nu inlocuieste You're a pisa work. Nu e nici roz simplu, nu e nici neon, nici coral... e "a pisa work"



Cine nu are nevoie de un rosu puternic? Si ai de unde alege. 



Desi era foarte "in trend" toamna trecuta,  nu am incetat sa il folosesc toamna aceasta. Din nou, o culoare nedefinita, ca multe alte OPI-uri. O fi maro? Sau gri? Mie imi place sa ii spun muddy. 




Desi l-am cumparat doar ieri, We'll always have Paris este vedeta sezonului. Daca ma intrebi ce culoare e, nu stiu sa spun, dar cu siguranta combinatia perfecta dintre visiniu si mov. In mod surprinzator, desi pare visiniu in poze, la lumina puternica, e mov inchis spre negru la lumina slaba. Adorabil!



Lincoln park after dark il am de anul trecut si a ramas preferatul meu! Imi place foarte mult faptul ca este, din nou, o culoare "nedefinita" ce pare a fi negru la distanta, dar are tonuri de visiniu-mov, mult mai inchis decat We'll always have paris, dar se incadreaza in aceeasi familie.


Preferatele mele si cele mai purtate in sezonul rece.


Iata-le aici la lumina mai splaba. 

 Desi sunt mai scumpe decat majoritatea lacurilor, pretul este recompensat de calitate si varietate de culori. O sticla te poate tine mai bine de un an, nu se usuca si nu se intareste. Pentru mine OPI este maximul in materie de lacuri. As indrazni sa spun ca Chanel Vertigo si Chanel Vendeta sunt pe wishlist, insa consider ca pretul lor nu este justificat, ci exagerat.   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu