My treasure




Azi am primit acest cadou minunat si vreau sa impartasesc cu voi primele impresii, tinand cont ca sunt lucruri pe care se bazeaza acest blog.





 WEDGE este un fard foarte apropiat de nuanta tenului meu si foarte putin vizibil pe pleoape, insa mi-l doream foarte mult pentru machiajele mai naturale, de zi, mai ales ca este si mat.



ALL THAT GLITTERS este, la fel, apropiat de nuanta tenului, insa este sidefat si potrivit pentru coltul interior si pentru mai multa lumina. Nu este prea puternic, deci il folosesc ziua.


Se spune despre LUSH KARMA ca este produsul nr.1 al companiei, si inteleg de ce. Mirosul este identificabil cu cel pe care il simti cand intri in magazin. Combinatia de lavanda si citrice m-a dat pe spate. Este, fara indoiala, preferatul meu.


 FRESH FARMACY FACE SOAP este un sapun pentru tenul problematic, iar eu am avut acnee severa, si acest sapun este o masura de precautie (desi de cateva luni bune nu am avut niciun cos! )
   Mai multe despre produse LUSH citesti in postarea anterioara.
Ca tot veni vorba de ten, m-am chinuit cu acneea aproape un an. De la putinele cosuri ici-colo, am ajuns la acnee severa, de la geluri de spalat am ajuns la medicamente serioase, puternice, si doar asa am scapat definitiv de ele. Acum, sunt perfect multumita de tenul meu, si nu imi pot dori nimic mai mult de la el.



  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu